Kauneuskauppa 24/7
OmaKosmetologi »
Lumottu Helmi Facebookissa

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 1.10.2015 alkaen

Lumottu Helmi Kauneuskauppa 24/7 tuotteita myy Lumottu Helmi Ky, y-tunnus 18 433 85-9. Tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Toimituskulut eivät sisälly tuotteiden hintaan ja veloitetaan asiakkaan valitseman kuljetusvaihtoehdon mukaisesti.

Tilaamisen yhteydessä sitoudut näihin voimassa oleviin toimitusehtoihin, jotka koskevat kaikkia Lumotun Helmen Kauneuskaupasta toimitettuja tuotteita.

Lumottu Helmi ei vastaa sivustolla mahdollisesti olevasta virheellisestä hinta- tai tuotetiedosta ja pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Jos tuotetta voi ostaa, sitä on varastossa ja päinvastoin, jos jotain tuotetta/väriä ei näy tuotesivulla, sitä ei tällä hetkellä ole varastossa. Emme toimita puuttuvia tuotteita erikseen jälkitoimituksena.

Tuotteiden kuvat ja värivaihtoehdot ovat suoraan valmistajilta, ja värit kuvaavat todellisuutta mahdollisimman tarkasti. Huomaathan kuitenkin, että eri näytöista johtuen väri saattaa näyttää erilaiselta. Varsinkin pohjameikkien värejä suositellaan käytävän sovittamassa hoitolassa suoraan iholle tarkimman oikean värisävyn määrittämiseksi.

 

Tilauksen tekeminen

Löydät kaipaamasi tuotteet Kauneuskaupasta seuraamalla sivun vasemmassa reunassa tai sivun yläosassa olevia valikoita. Valintoja helpottamaan löydät myös tuotteita luokiteltuina ihotyypin mukaisesti ja yksittäisten tuotteiden kohdalla valintojasi helpottamassa ovat ohjaavat väripallot, joiden selitys löytyy oikeasta reunasta.

Tuotteen valitseminen tapahtuu ostoskärry-painiketta klikkaamalla, jolloin valitsemasi tuote siirtyy ostoskoriin. Voit seurata ostoskoriin kertyneitä tuotteita ja muokata valintojasi yläreunassa näkyvää ostoskärryn kuvaa klikkaamalla.

Tilauksen yhteydessä saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, josta näet tilauksesi yksityiskohdat ja lähetystä koskevan seurantakoodin, jonka avulla voit seurata pakettia.

Asiakas sitoutuu voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (Y2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Maksaa voit joko omassa verkkopankissasi tai alla mainituilla luottokorteilla.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
Voit maksaa Lumottu Helmi Kauneuskaupassa seuraavien pankkien kautta: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken.

Luottokortit
Lumottu Helmi Kauneuskaupassa voit maksaa Visa-, Visa Electron ja MasterCard-korteilla. Maksaminen tapahtuu Paytrailin kautta.

Maksaessasi luottokortilla huomaathan, että Lumottu Helmi toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden toimittajana ja markkinoijana. Visa, Visa Electron ja Mastercard-korteilla tehdyissä ostoksissa myyjänä toimii Paytrail Oy(Y2122839-7) ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyn välille. Käytännössä siis huomaat, että Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Lahjakortit/etukoodit
Voit ostaa lahjakortteja Lumotun Helmen hoitolaan hoitolan lisäksi Kauneuskaupasta. Lahjakortteja ei ole valitettavasti tällä hetkellä mahdollista käyttää Kauneuskaupassa, vaan ne käyvät maksuna ainoastaan hoitolassa suoritettuihin maksuihin hoidoista tai tuotteista. Huomioithan lahjakorttien voimassaoloajan, 4 kk.

Mahdolliset etukoodit syötetään Kauneuskaupassa niille varattuun kohtaan.

Toimitusaika ja –tavat

Toimitamme tilauksia vain Suomen rajojen sisäpuolelle.

Postitamme tilaukset parhaimmillaan tilauspäivänä!
Tilaamasi tuotteet pakataan ja toimitetaan kuljetettavaksi pääasiassa tilausmaksusi saapumista seuraavana arkipäivänä. Toimitusajat vaihtelevat maksutavasta, pankkiyhteyksistä ja valitusta toimitustavasta ja tavarantoimittajasta johtuen. Normaali toimitusaika 1-5 arkipäivää laskun maksamisesta.

Mikäli toimitusajoissa on tavallisesta poikkeavaa pidempää viivettä (arkipyhät, lomat jne), siitä ilmoitetaan verkkokaupassa tai henkilökohtaisesti sähköpostitse tai puhelimitse. Tilaukset ovat perillä toimitustavasta riippuen tavallisesti 1-3 arkipäivän kuluttua lähetyspäivästä, paketit usein jo toimitusta seuraavana päivänä!

Toimituskulut sisältävät kuljetus- ja pakkauskulut.

Toimitamme yli 80 € tilaukset ilman toimituskuluja!
Kun tilauksesi arvo on yli 80 € alennusten jälkeen, verkkokauppa tarjoaa automaattisesti toimituskulut ilmaiseksi kirjattuina kirjeinä, Smartposti- ja Noutopaketti-lähetyksiin.

Tilatessasi tuotteita yhteensä yli 200 €:lla, saat paketin kotiosoitteeseen perille toimitettuna veloituksetta.

Valitse vaivattomin vastaanotto!
Sinulla on mahdollisuus valita toimitus Postin palvelun kautta, tai voit valita toimitustavaksi DB Schenker Noutopaketin.

Postin palveluista käytössämme on kirjattu kirje, paketti (Economy ja kotiin kuljetettava Flex) ja SmartPost-paketti. Kirjeet lähetetään kirjattuina, jotta voit seurata niiden kulkua aivan kuten pakettilähetystenkin. sekä kirjatut kirjeet, että paketit tulevat noudettavaksi lähipostiisi ja SmartPost-paketin toimituspaikaksi voit valita haluamasi Postin pakettiautomaatin. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Schenkerin palvelun kautta voit valita toimituksen sinua lähellä olevaan R-kioskiin, josta voit noutaa sen kioskin aukioloaikojen puitteissa.

Kaikkien lähetysten kulkua voi seurata Kauneuskaupan lähetysseurannan kautta sinulle toimitetulla seurantakoodilla.

Toimituskulut:

Kirjattu kirje 6 €
Postin toimitusehdoista johtuen toimitamme pienet ja kevyet tilaukset (alle 250 g) automaattisesti kirjattuina kirjeinä. Näin siksi että voit seurata lähetyksesi kulkua aivan samoin kuin kaikkien pakettienkin. Kaupan automatiikka näyttää tilausta tehdessäsi, milloin tämä on ainoa Postin tarjoama toimitusvaihtoehto (Postin automatiikka ei mahdollista kevyiden tuotteiden lähettämistä pakettipostina). Saat kirjeen saapumisesta ilmoituksen postista. Kirjeitä säilytetään noutoa varten 14 vuorokautta postitoimipaikassasi.

Schenkerin Noutopaketti-palvelu kuljettaa myös pienet ja kevyet paketit, joten voit halutessasi valita myös sen vaihtoehdon (kauppa tarjoaa sinulle automaattisesti sopivia vaihtoehtoja).

SmartPost 6 €
Valitse tilatessasi haluamasi pakettiautomaatti toimitustavan alla olevasta listasta. Lista päivittyy vasta, kun olet täyttänyt kaikki osoitetietosi. Listasta näet lähimmät pakettiautomaatit postinumeron ja paikkakunnan mukaan. Useat automaatit sijaitsevat liikekeskuksissa, jotka ovat auki myös ilta-aikaan ja viikonloppuisin! Kun pakettisi saapuu valitsemaasi pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Älä hävitä viestiä, tarvitset sitä pakettia noutaessasi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta. HUOM! Valitse automaatti oikein, koska emme voi muuttaa automaattia jälkeenpäin, kun tilaus on postitettu!

DB Schenker Noutopaketti 6 €
Voit tilata pakettisi myös noudettavaksi valintasi mukaisesta R-kioskista. Tilausta tehdessäsi voit avautuvasta listasta valita sinulle soveltuvimman kioskin. Saat paketin saapumisesta tekstiviestin, jota näyttämällä saat pakettisi. Pakettia säilytettään kioskilla 14 vuorokautta, jonka kuluessa paketti tulee noutaa.

Postipaketti (Economy) 8 €
Paketti toimitetaan postitoimipaikkaan noudettavaksesi. Posti lähettää saapumisilmoituksen. Lähetys on noudettavissa 14 pvän ajan lähipostistasi.

Postipaketti (Flex) 14 €
Voit valita myös paketin toimituksen suoraan kotiovelle asti. Posti on sinuun yhteydessä 1-2 työpäivän kuluessa sopiakseen toimitusajasta kanssasi. Suuremmissa kaupungeissa toimitus on mahdollinen arkisin klo 21 asti ja muilla alueilla klo 14 asti. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.

Tilausedut toimituskuluista

- kun tilauksen arvo ylittää 80 €, toimitus veloituksetta postitoimipisteeseen/R-kioskille noudettavaksi
- kun tilauksen arvo ylittää 200 €, toimitus veloituksetta kotiin asti (Posti/Flex)

*Tilauksen arvon on oltava yli 80 €/200 € mahdollisten alennusten jälkeenkin, jotta olet oikeutettu ilmaiseen toimitukseen.

Vaihto- ja palautusehdot

Tuotteillamme on 14 päivän vaihto-oikeus, eli 14 päivän sisällä paketin vastaanottamisesta palauttaa avaamattomat ja myyntikelpoiset tuotteet asiakaspalautuksena.

Peruutus- ja palautusoikeus ei koske avattuja pakkauksia. Pakkausten avaamattomuus taataan sinettitarroituksin. Jos sinetti on rikottu, tuotetta ei voi enää palauttaa.

Pyydämme ilmoittamaan asiakaspalautuksesta välittömästi tarpeen havaittuasi joko sähköpostitse kauneuskauppa@lumottuhelmi.fi tai puhelimitse Omakosmetologin palveluaikoina (ma ja pe klo 9-11) numeroon 0400-799 291 ennen kuin lähetät tuotetta/tuotteita takaisinpäin.

Palautuksia ei vastaanoteta yli 14 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamis/noutamishetkestä.

Lue tarkemmat ohjeet tuotepalautukselle tästä

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole kaupan peruuttamista. Jos paketti jää noutamatta, joudumme laskuttamaan uudet postikulut + laskutuslisä 3,90 € tai halutessasi perua tilauksen paketin sen jo lähdettyä kuljetukseen, emme palauta postikuluja.

Oliko saamasi tuote väärä tai vahingoittunut?

Jos tilauksesi mukana tullut tuote on väärä tai vahingoittunut tai tuotteita puuttuu, ilmoitathan siitä välittömästi meille sähköpostitse kauneuskauppa@lumottuhelmi.fi tai puhelimitse numeroon 0400-799 291. Tarkistathan tilaamiesi tuotteiden kunnon heti paketin saavuttua. Jos tilaukseen on eksynyt vääriä tai viallisia tuotteita, lähetämme korvaavat tuotteet ilman erillisiä kuluja sinulle.

Jos paketti on vahingoittunut kuljetuksessa ja tuotteita puuttuu/tuotteet ovat vahingoittuneet, tee reklamaatio välittömästi paketin toimittajalle (Posti tai DB Schenker) ja ilmoita siitä myös meille, mielellään heti noudettuasi/saatuasi paketin. Saat lopullisen korvauksen kuljetuksessa vahingoittuneesta tuotteesta paketin kuljettajan eli Postin kautta. Vastuumme virheellisestä tuotteesta rajoittuu enimmillään asiakkaan tuotteesta maksamaan kauppahintaan.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja. Asiakkaan tulee tutustua kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Lumottu Helmi pidättää oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin eikä vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä hintatiedoista tai laskenta- tai muista tietojenkäsittelyvirheistä.

Lumottu Helmi Ky ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaan. Edellä mainittujen virheiden tapahduttua tilauksessa, asiakkaaseen ollaan yhteydessä, jolloin hän voi päättää haluaako hän jatkaa tilausta korjatuin ehdoin ja hinnoin.

Vastaamme mielellämme mahdollisiin kysymyksiin. Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen kauneuskauppa@lumottuhelmi.com.